Analyse

Buyers personas, big Why, klantenmagneten, lokkertjes, standaard salesmethoden, ... maken jou voorspelbaar. Uw concurrenten doen dat ook. De meeste concurrenten verkopen oplossingen voor een probleem. Omwille van die voorspelbaarheid zet jouw klant niet de volgende stap. Of je moet steeds op de klant gaan jagen.​

Hoe kunt u uw salesmensen helpen met inzicht in nieuwe (onvoorspelbare) tactieken zodat de klant met hun aan tafel wilt gaan zitten + gevoelige informatie deelt?​
Deze "gevoelige informatie" over de echte klantwaarde is essentieel en vaak de blinde vlek in marketing en sales. Dit is het meest fascinerende en vaak ongrijpbare aan sales. Dit betekent niet dat we het moeten negeren. We kunnen dit naar boven halen en er iets mee doen. Dit geeft u een voorsprong.​

De antwoorden zitten in uw organisatie.
We halen het eruit.​ U komt zo  als verkoper  en ondernemer in controle van het proces.​
​Niet door de klant te dwingen in een keurslijf - trechter  - CRM proces maar door de impact die u  krijgt bij uw klant. Dat geeft veel meer voorspelbaarheid. En gemoedsrust.​

97%

Prospects
97% van de online prospects stranden tijdens het marketing- en salesproces​. 3% toont interesse.

10%

KLANTEN
Slechts 1 op de 10 van de 3% geïnteresseerde prospects worden echt klant​.

2%

Gevoelige informatie
Er is wel contact met prospects maar ze delen geen gevoelige informatie, die 2% geheime informatie die het verschil maakt. Een volgende stap wordt niet gezet. Ze blijven hangen in de pipeline.​
Geïnteresseerd?
Durven denken biedt u een gratis eerste vrijblijvende sessie aan
Contact