Durf denken over mee-veranderen met klanten: organisaties die hun salesprocessen aanpassen aan veranderende klantenbehoeften hebben meer kans om te overleven.
De antwoorden liggen vaak dichter bij huis dan we zelf denken.
Als u uw salesprocessen niet aanpast of niet mee evolueert is dat een teken dat u zich niet aanpast aan de wereld om u heen.
Om uw resultaten te verbeteren, moet u bereid zijn te veranderen wat u nu doet. Soms kunt u dat niet alleen. We zitten allemaal met blinde vlekken in marketing en sales. Dat is normaal en menselijk.
Durf denken over mee-veranderen met klanten: organisaties die hun salesprocessen aanpassen aan veranderende klantenbehoeften hebben meer kans om te overleven.
De antwoorden liggen vaak dichter bij huis dan we zelf denken.
Als u uw salesprocessen niet aanpast of niet mee evolueert is dat een teken dat u zich niet aanpast aan de wereld om u heen.
Om uw resultaten te verbeteren, moet u bereid zijn te veranderen wat u nu doet. Soms kunt u dat niet alleen. We zitten allemaal met blinde vlekken in marketing en sales. Dat is normaal en menselijk.