Nieuwe/andere klanten

  • Beantwoord u vandaag veel offertes met weinig resultaat?​
  • Uw prospectie-activiteiten via social media of andere kanalen brengen weinig op?​
  • Prospectie komt niet van de grond?​
  • Klanten kunnen moeilijk beslissen, zelfs na een goed verkoopgesprek.​

Oorzaken?

  • Misschien verkoopt u te voorspelbaar en hebt u te veel vastgelegde verkoopprocessen?​
  • U geeft alles weg bij de opening.​
  • U verkoopt nog oplossingen voor een probleem? Klanten willen geen problemen die u kunt oplossen. Ze willen veranderen om een andere reden. Klanten worden gedreven door oorzaken: meestal is dit gelinkt aan veranderingen en transformaties in de maatschappij, hun klanten, hun strategie of wijzigingen in hun organisatie.​

Durf denken over toelaten van meer onvoorspelbaarheid.

Durf denken over manieren hoe de klant eerst aan u kan geven ipv alles weg te geven wat leidt tot uitstel of geen aankoopbeslissing?

Misschien kunt u al closen bij de opening? We hebben daar heel interessante cases voor.

Kunt u ipv een oplossing niet beter een transformatie verkopen? Waardoor u wel medewerking krijgt en sneller deals afsluit. (waarschijnlijk doet u dit al bij nieuwe klanten zonder dat u het beseft?)

Nieuwe/andere klanten

  • Beantwoord u vandaag veel offertes met weinig resultaat?​
  • Uw prospectie-activiteiten via social media of andere kanalen brengen weinig op?​
  • Prospectie komt niet van de grond?​
  • Klanten kunnen moeilijk beslissen, zelfs na een goed verkoopgesprek.​

Oorzaken?

  • Misschien verkoopt u te voorspelbaar en hebt u te veel vastgelegde verkoopprocessen?​
  • U geeft alles weg bij de opening.​
  • U verkoopt nog oplossingen voor een probleem? Klanten willen geen problemen die u kunt oplossen. Ze willen veranderen om een andere reden. Klanten worden gedreven door oorzaken: meestal is dit gelinkt aan veranderingen en transformaties in de maatschappij, hun klanten, hun strategie of wijzigingen in hun organisatie.​

Durf denken over toelaten van meer onvoorspelbaarheid.

Durf denken over manieren hoe de klant eerst aan u kan geven ipv alles weg te geven wat leidt tot uitstel of geen aankoopbeslissing?

Misschien kunt u al closen bij de opening? We hebben daar heel interessante cases voor.

Kunt u ipv een oplossing niet beter een transformatie verkopen? Waardoor u wel medewerking krijgt en sneller deals afsluit. (waarschijnlijk doet u dit al bij nieuwe klanten zonder dat u het beseft?)

Geïnteresseerd?
Durven denken biedt u een gratis eerste vrijblijvende sessie aan
Contact