Nieuwe Salesmensen​

  • Zoek geen klonen van uzelf of van de bestaande verkopers met jaren dienst​
  • Nieuwe salespersoonlijkheden = nieuwe klanten​

Durf denken over andere type verkopers dan u nu hebt.

U kunt verkopers ook selecteren in functie van veranderende klantenbehoeften of nieuwe klanten die u wilt aantrekken.

Hoe gaat u die match maken tussen het gewenst verkopersprofiel en het nieuwe klantenprofiel? Met andere woorden: wat zijn de verwachtingen van uw (nieuwe) klanten naar uw (nieuwe) salesmensen? Hoe brengen we dat in kaart? Zo optimaliseren we het salesteam in functie van de salesstrategie. Dit is steeds gebaseerd is op hoe klanten beslissen. (Niet op wat wij graag zouden willen hoe dat de klant beslist.)

Nieuwe Salesmensen​

  • Zoek geen klonen van uzelf of van de bestaande verkopers met jaren dienst​
  • Nieuwe salespersoonlijkheden = nieuwe klanten​

Durf denken over andere type verkopers dan u nu hebt.

U kunt verkopers ook selecteren in functie van veranderende klantenbehoeften of nieuwe klanten die u wilt aantrekken.

Hoe gaat u die match maken tussen het gewenst verkopersprofiel en het nieuwe klantenprofiel? Met andere woorden: wat zijn de verwachtingen van uw (nieuwe) klanten naar uw (nieuwe) salesmensen? Hoe brengen we dat in kaart? Zo optimaliseren we het salesteam in functie van de salesstrategie. Dit is steeds gebaseerd is op hoe klanten beslissen. (Niet op wat wij graag zouden willen hoe dat de klant beslist.)

Geïnteresseerd?
Durven denken biedt u een gratis eerste vrijblijvende sessie aan
Contact