Doe een gratis test!
Uw Marketing- en Salesplan op een halve dag

In deze benadering activeer ik jullie veranderbrein en gaan we 5 oefeningen doen waarbij je met helicopterview naar jouw klanten en markt kijkt.
Met de resultaten van deze oefeningen krijgen we diepte-inzicht in jouw markt en klanten.  

De conclusies kun je direct in de praktijk brengen en onderbouwen met cijfers, data en inzichten.

We gaan een visie en richting creëren over hoe we klanten gaan benaderen en maken:

  • Hoe gaan we prospects aanspreken? Welke woorden, welke vragen, welke inzichten zijn voor jouw prospects relevant? Waarom gaan ze met jou in gesprek? Wat is de reden dat ze stilstaan?
  • Welke taal gebruiken we die het veranderbrein bij de klant activeert: het brein waar aankoopbeslissingen worden genomen?
  • Hoe verdubbelen we de closing rate?

De resultaten vormen de basis van jouw marketing- en salesplan of businessplan, de input voor je contentmarketing en je creëert een gemeenschappelijke taal. Deze workshop heeft directe strategische impact en duurt slechts een halve dag. Ideaal om tijdens een management- of salesmeeting te organiseren.

Je kunt rekenen op 30 -45 min min per oefening met pauzes, toelichtingen en nabesprekingen.

Je leert tegelijkertijd een aantal verkooptechnieken die op deze oefeningen zijn gebaseerd en die ik de afgelopen jaren heb aangeleerd aan talrijke verkopers en bedrijfsleiders, ook met 30 jaar ervaring.

(*)Deze oefeningen zijn beschreven in 2 artikels in Ad Rem.

Wat kan je verwachten?
Ik citeer enkele referenties vorige deelnemers.

aviagis-2021-slogan.png

AVIA – GIS

Go-To-Market strategie voor VECMAP en SMARTSENZ

Productlancering, verkopen van expertkennis

cropped-QCS-AirInternet-logo-1-oqwja080ni78y9alpj3qf0nn5wes2fewcvz9rygjl6.png

QCS

Nieuwe positionering en benadering Partner netwerk

Na het opstellen + de implementatie van het Business Sales Plan wordt QCS  nu wel meegenomen in het voortraject bij strategische projecten bij hun klanten.  De omzet is met +/-300% gestegen.

Download Case Study

1625117229875.jpeg

AG Insurance

Healthcare Benefits

Commerciële benadering Middensegment (KMO/MKB) voor Healthcare Benefits oplossingen