Doe een gratis test!
Van Data naar Inzichten: zo zit je met klanten aan tafel

Data zijn droog, vaststellingen, waarnemingen, facts en figures.

Een inzicht heeft consequenties, je raakt er emoties mee, men moet er iets mee doen: daarom kun je met insights closen maar niet met data.

Gevolg: je verandert niet alleen de taal van de oplossing maar je gaat ook met andere gesprekspartners en beïnvloeders spreken.


Inzichten leiden tot transformaties. Je bent plots RELEVANT geworden. De klant heeft jou nodig. Je komt hoger in de organisatie. Je stopt met zoeken naar goedkeuring of onderdanig verkopen: je bent vanaf nu een business partner voor je klant. Je zit met je klant aan tafel.

Hoe verander je de taal van je oplossing of diensten?

Op basis van 5 interactieve oefeningen gaan we nieuwe linken leggen in de data die we vandaag beschikbaar hebben: niet alleen hard data, ook de data die in jullie hoofden zitten en waar we vandaag niet bewust mee bezig zijn. Dit is een gefaciliteerde workshop waarmee ik ons veranderbrein activeer. Zo komen we tot nieuwe inzichten.

Resultaat: je gaat je klanten op een relevante manier aanspreken waardoor je aan tafel zit met beslissingsnemers.

Je leert tegelijkertijd een aantal verkooptechnieken die op deze oefeningen zijn gebaseerd en die ik de afgelopen jaren heb aangeleerd aan talrijke verkopers en bedrijfsleiders.

Duur: Een halve dag, idealiter met het sales en/of marketingteam. Bij zeer complexe oplossingen kunnen 2 sessies nodig zijn.

Wat kan je verwachten?
Ik citeer enkele referenties vorige deelnemers.


Onze cliënten

Met wie we hebben samengewerkt

cropped-QCS-AirInternet-logo-1-oqwja080ni78y9alpj3qf0nn5wes2fewcvz9rygjl6.png

QCS

Nieuwe positionering en benadering Partner netwerk

Na het opstellen + de implementatie van het Business Sales Plan wordt QCS  nu wel meegenomen in het voortraject bij strategische projecten bij hun klanten.  De omzet is met +/-300% gestegen.

lees meer op: https://www.centrumvoornieuweklanten.com/klanten